U gebruikt een oude browser!

Update uw browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu

Ticketsupport

Welkom op de supportpagina van Global Ticket. Wij zijn de ticketprovider van deze locatie. We helpen u graag met al uw ticketgerelateerde vragen en verzoeken! Neem voor inhoudelijke vragen contact op met de locatie zelf (denk aan vragen zoals "Is er een parkeerplaats?" of "Is de locatie rolstoelvriendelijk?").

Veelgestelde ticketvragen

Hieronder staan de meest gestelde vragen en antwoorden met betrekking tot tickets. Staat het antwoord op uw vraag er toch niet bij, raadpleeg dan één van de opties onderaan deze pagina.

Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Maak dan gebruik van één van de onderstaande kanalen.

Hoe kunnen we u helpen?

Ik wil de datum en/of tijd van mijn ticket veranderen.

Klik hieronder om een datumwijzigingsverzoek in te dienen voor uw boeking.

Vind mijn boeking

Heeft u in de veelgestelde vragen uw antwoord niet gevonden en wilt u geen ticketwijziging aanvragen, klik dan hier

Voor urgente verzoeken kunt u het beste contact met ons opnemen via WhatsApp. Is de gewenste dag of het tijdslot niet meer beschikbaar? Dan zijn de tickets helaas uitverkocht. Ook telefonisch kunnen wij dan niet helpen. Het is niet mogelijk op een wachtlijst geplaatst te worden.

Stuur ons een e-mail +31 (0) 20 244 2877 (dagelijks bereikbaar tussen 10:00 en 16:00)

BEVESTIGING VERZENDEN VERZOEK

Weet u zeker dat uw verzoek om annulering van de bestelling en/of terugbetaling wilt indienen? Dit verzoek kan niet teruggedraaid worden. Verzoeken tot terugbetaling worden voorgelegd aan de locatie. Zij bepalen vervolgens of uw verzoek wordt goedgekeurd.

Let op: Tenzij specifiek in de opmerkingen aangegeven wordt uw gehele bestelling geannuleerd.

Wilt u het verzoek verzenden?